onsdag 22 juni 2011

Mitt bästa sommarjobb någonsin! säger Eve 14.

Var vattnet varmt och varför hamnade du där?

-"Jo det började med att Raffe från Fritid Väster höll på att knuffa i mig i poolen. Ett tag senare satt jag med fossingarna i bassängen och då kom Anna & Gustaf och en liten Felicia och drog ner mig i bassängen"...(så då stämmer det att barn gör som vuxna gör?)


Ja men det gjorde väl inget ? Du hade väl badkläder på dig?
-"Det var det som var problemet, det hade jag ej med mig eller på mig.."

Var det kul annars på Källby?
-"Det är alltid kul på Källby.".

Var det ngn annan ledare som blev nedstänkt av barnen?
-"Sarah och Emilia säger Evelina med ett stort leende på läpparnarna"

Hur har det varit att jobba som extra ledare på Sportcampen?
-Det har varit jätteroligt, det är som att bli barn om på nytt..
Man har ju andra ledare som kan ta hjälp av och sen så har man det bästa bollkallarna..(syftar nog mest på Hans B)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar