onsdag 10 augusti 2011

Liten summering av dagen

Förutom att vi på det stora hela haft en underbar dag kan nämnas ett rekord - 7 gånger i rad i "Klon" (behöver jag tillägga att det inte var jag). ABdou (ledare Dalby) var en hejare på att åka vattenrutchkana men fråntogs högsta pallplatsen av August till sist (tack August för att Du räddade familjens heder - jag hade nämligne fått storstryk). Vi har åkt allt som finns både karuseller och rutchkanor (ja några testade faktiskt minitekopparna också), det har skvätts vatten, lekts och skrattats mest hela dagen.
Lite extra roligt idag har varit att se hur sätt två grupper från olika stadsdelar kan samarbeta och hur roligt vi haft tilsammans. Det ger mersmak inför nästa år.

Det har varit lätt att vara ledare idag, lite stressigt ibland eftersom alla ville allt samtidigt och hela tiden. Jag tror det beror på att vi haft två exceptionella grupper denna vecka - alla positiva, glada och fulla av spring. Sen vill jag också framhålla våra duktiga ledare som går iland med en utflykt som denna på ett sådan t bra sätt. Våra överledare Emma och Wazhma har haft full koll på det hela och de öandra ledarna har vakat som "hökar" över sina barn.
Kort sagt: Det har varit en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar